ORAKELKAARTEN MAKEN & TEKENTAAL/EFT-COACHING

Orakelkaart: transformatie

Je leven is aan het veranderen, je bent aan het ontpoppen en zit nu middenin het proces. Je wordt wakker en helder, en weet wat je moet doen. Dat is wat er komen gaat. Benen op de aarde en sterk in je schoenen staan! Laat jezelf zien zoals je bent. Laat je verleden achter je, maak je er los van.

Affirmaties

Ik weet precies wat ik moet doen

Ik steun mezelf in mijn transformatieproces

Ik sta heel sterk in mijn schoenen!

Ik laat mezelf zien zoals ik ben

 

Commentaren op: "Orakelkaart: transformatie" (2)

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Bianca Snip, Ina Wuite. Ina Wuite said: Kaart van de dag op mijn blog gezet: http://tiny.cc/3d800 Maak iedere dag in 15 minuten een orakelkaart + beschrijving! Dat kun jij ook! […]

  2. Prachtig, Ina. Mooi dat je zo ook een bijdrage levert aan een waardige en waarachtige creativiteit, die ook bij mijn nieuwe project past, zie: http://creatieveontmoeting.blogspot.com/.

    Mij raakte je kaart van vandaag heel erg, dank je wel.

Geef een reactie

Tagwolk

