ORAKELKAARTEN MAKEN & TEKENTAAL/EFT-COACHING

Je voelt je verbonden met het eindeloze universum, alles komt binnen en alles gaat naar buiten. Je voelt je één met alles en iedereen. Maar waar ben jij? Waar is jouw verbinding met jezelf, waar is een begrenzing waardoor jij je onderscheidt van anderen? Je bent nu zo één met alles en iedereen dat je verdwijnt, opgaat in de massa als het ware.

Maak contact met de aarde. Laat je voeden door de aarde. Begrens jezelf, zeg hier ben IK, dit ben IK, hier sta ik met de voeten op de aarde. Je mag je onderscheiden van de rest, want ook dan ben je in verbinding met de wereld om je heen.

Je bent mooi en hebt een prachtige kern. Bepaal zelf wanneer je deze kern laat zien. Maak contact met je kern, verbind deze met de aarde, de basis. Laat je erdoor voeden, zodat je bloem nog mooier kan bloeien, en sluit je bloem wanneer jij dat wilt. Je kunt niet altijd openstaan en bloeien. Open en sluit jezelf.

Affirmaties

Ik ben verbonden met de aarde

Ik bepaal zelf wanneer ik mij open en sluit

Ik onderscheid me van anderen en blijf in verbinding

 

 

 

Commentaren op: "Ingezonden kaart: grenzeloosheid" (1)

  1. Heel mooi gezegd, dank je! 🙂

Geef een reactie

Tagwolk

